مدیر عامل گاز کرمانشاه خبر داد؛ 

گازدار شدن تمام روستاهای باقی مانده فیروزآباد تا قبل از شروع زمستان 

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به تمام روستاهای باقی مانده بخش فیروزآباد دردست اقدام است و تا قبل از شروع فصل سرد گازدار می‌شوند. 
کد خبر: ۱۱۷۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 28 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ناصر حسینی در بازدید میدانی از پروژه‌های گازرسانی به بخش فیروزآباد، اظهار کرد: گازرسانی به تمام روستاهای باقی مانده این بخش دردست اقدام است و تا قبل از شروع فصل سرد گازدار می‌شوند. 

وی افزود: در حال حاضر چهار پیمانکار در منطقه فعال هستند که انجام پروژه های  گازرسانی به ۲۴ روستا را برعهده دارند. 

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: پیمانکاران انجام ۵۳ کیلومتر شبکه گازرسانی را در دست اجرا دارند، و حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بین ۱۳ تا ۲۵ درصد است. 

حسینی عنوان کرد: در این بازدید مشکلات و موانع پروژه‌ها از جمله مباحث مربوط به تحصیل اراضی، تغییر طرح‌ها و مشکلات پیمانکاران بررسی و تمهیدات لازم اندیشیده و دستورات لازم ابلاغ شد.

وی با اشاره به ایجاد یک خط موقت شبکه گاز در سال گذشته به منظور تسریع در گازدار شدن صد روستا در منطقه، تأکید کرد: امسال برای پایداری گاز در فصل سرد سال گاز این روستاها باید از خط اصلی که در دست احداث است تأمین شود. 

حسینی همچنین خواستار راه اندازی ایستگاه C.G.S روستای چشمه سرخ تا پایان آبان‌ماه شد و از همه نیروهای فعال در منطقه خواست با نهایت سرعت و دقت پروژه‌ها را به اتمام برسانند و نعمت گاز را به مردم عرضه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار